کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

راه های ساده برای افزایش ترافیک وب سایت

راه های ساده برای افزایش ترافیک وب سایت
همه‌گیری ویروس کرونا به مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک و متوسط که برای افزایش فروش به ترافیک محلی وابسته هستند، ضربه سختی زده است.
سال 2020 شاهد یک تغییر شدید در رفتار خرید مصرف‌کننده بود، با افزایش فروش آنلاین به بیش از 52 میلیارد دلار و انتظار می‌رود تا سال 2024 به 79 میلیارد دلار برسد. تعداد بازدیدکنندگانی را که انتظار داشتید دریافت نمی کنید. بنابراین باید هنگام راه اندازی سایت مانند طراحی سایت املاک و طراحی سایت هتل به این موضوع فکر کنید.
چه کسب‌وکار شما در پی تغییر رفتار مصرف‌کننده باید به یک پلتفرم آنلاین بچرخد، یا همیشه حضور آنلاین داشته‌اید، اقدامات ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید امروز انجام دهید که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر ترافیک وب شما داشته باشد، بدون اینکه آسیبی به شما وارد شود. نتیجه شما
از لینک های داخلی استفاده کنید

با چند کلیک می توانید از محتوایی که قبلاً در سایت خود دارید استفاده کنید. تجربه کاربری خود را بهبود بخشید، ناوبری را آسانتر کنید، نرخ پرش را کاهش دهید و رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را با پیوند دادن محتوا و صفحات به سایر محتواها و صفحات ، عملکرد طراحی سایت ارزان یا تخصصی خود را افزایش دهید.

پیوند داخلی ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست باشد. با این حال، به چند دلیل کار می کند.

اول، پیوندهای داخلی به کاربران این امکان را می دهند که سریعتر به جایی که می خواهند برسند. چه مربوط به یک محصول باشد، چه صفحه دیگر یا یک توضیح، پیوند داخلی اطلاعاتی را که می‌خواهند به خوانندگان می‌دهد بدون اینکه مجبور شوند آن‌ها را در سایت شما جستجو کنند. هرچه پیمایش در وب‌سایت شما ساده‌تر و ساده‌تر باشد، کاربران طولانی‌تر می‌مانند، که این احتمال را افزایش می‌دهد که اقدام مورد نظر را انجام دهند، چه برای خرید چیزی، ثبت نام در یک سرویس یا دانلود یک برنامه.

ثانیا، موتورهای جستجو مانند گوگل فقط یک لینک را دوست دارند. پیوندهای داخلی به موتورهای جستجو برای «خزیدن» در سایت شما کمک می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا محتوای شما را پیدا کنند و درک کنند، حتی محتوایی که در صفحات عمیق‌تری یافت می‌شود که اغلب بازدید نشده‌اند. با هدایت این خزنده های اینترنتی به صفحات مناسب از طریق پیوندهای داخلی، می توانید به افزایش رتبه جستجوی خود و جلب توجه به صفحاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید کمک کنید.

نمایه GMB خود را تازه کنید

در این مرحله، بیشتر کسب‌وکارها اهمیت داشتن یک صفحه کسب و کار من در گوگل را درک کرده‌اند، اما در غیر این صورت، زمان راه‌اندازی آن فرا رسیده است. برداشت های اولیه برای افزایش ترافیک وب سایت شما ضروری است و قدرت ظاهر بسیار قبل از ورود کاربر به صفحه شما آغاز می شود.

اعتماد و حرفه ای بودن برای جذب مشتریان به وب سایت شما بسیار مهم است، هرچه حرفه ای تر و قابل اعتمادتر ظاهر شوید، احتمال بازدید کاربران از وب سایت شما بیشتر می شود. 93 درصد از مردم قبل از خرید محصول به بررسی آنلاین نگاه می کنند و 46 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به مشاغل محلی است.

برای کمک به جلب توجه شما، مطمئن شوید که نمایه Google برای کسب و کار من:

• کامل است، شامل برچسب ها و تصاویر با کیفیت بالا
• دارای اطلاعات به روز NAP (نام، آدرس، شماره تلفن).
• شامل توضیحات خوب و غنی از کلمات کلیدی است
• به طور منظم به نظرات مثبت و منفی پاسخ می دهد
• پرسش و پاسخ گوگل را بگنجانید

مردم معمولاً در کسری از ثانیه تصمیم می‌گیرند که از یک سایت بازدید کنند یا نه، بنابراین آن را با نمایه GMB قوی حساب کنید.

انتخاب رنگ خود را در نظر بگیرید

روانشناسی زیادی در پس انتخاب رنگ وجود دارد، و این به وب سایت شما نیز گسترش می یابد. تحقیقات منتشر شده توسط KISSmetrics احساسات مختلف برانگیخته شده توسط رنگ‌های مختلف و نحوه تأثیر آنها بر خریداران بالقوه را تجزیه و تحلیل می‌کند.



به عنوان مثال، قرمز به معنای احساس فوریت است، در حالی که رنگ‌های ملایم‌تر آرامش‌بخش‌تر هستند.

در مطالعه دیگری، بازاریابان دریافتند که استفاده از دکمه قرمز CTA به جای سبز باعث افزایش 21 درصدی تبدیل می شود. این 21 درصد کلیک بیشتر با تغییر رنگ یک دکمه است.

انتخاب رنگ نباید به حدس و گمان سپرده شود. اگر زمان و منابع دارید، تست A/B یک راه عالی برای دریافت بازخورد واقعی در مورد آنچه که برای مخاطبان هدف شما بهترین است، است.

یک پاپ آپ اضافه کنید

هنر ظریفی برای استفاده از پنجره های بازشو در تبلیغات وجود دارد، اما اگر درست متوجه شوید، می توانید تبدیل ها را نزدیک به 10٪ افزایش دهید. کلید استفاده از پاپ آپ ها به گونه ای که کاربران را آزار ندهد این است که:

• صبر کنید تا آماده شوند
• پنجره های بازشو را آسان کنید تا بسته شوند
• چیزی با ارزش، مانند تخفیف، محتوای انحصاری، یا تبلیغ ارائه دهید
• از تصاویر کوتاه، کپی و جذاب استفاده کنید
• پیشنهادات را موقتی ارائه دهید

علیرغم این واقعیت که مردم می گویند تبلیغات پاپ آپ را دوست ندارند، تحقیقات نشان می دهد که این تبلیغات در ترغیب افراد به انجام اقدامات مورد نظر بسیار موثر هستند، به شرطی که به گونه ای ارائه شوند که تجربه کاربر را از بین نبرد. در سایت شما پاپ‌آپ‌هایی که توسط Google به‌عنوان «داخلی مزاحم» علامت‌گذاری شده‌اند، زیرا بستن آن‌ها دشوار است، صفحه وب را مبهم می‌کند، یا از زبان احساس گناه استفاده می‌کند، در نتیجه در رتبه‌بندی آسیب خواهند دید.

در یک محیط آنلاین که به طور فزاینده اشباع می شود، راه رسیدن به بالای SERP ها ممکن است مانند یک نبرد سخت به نظر برسد. با این حال، مسلح شدن با ابزار مناسب، رسیدن به آنجا بسیار امکان پذیر است.

این نکات به تنهایی نمی توانند مشکلات اساسی را که ممکن است بر ترافیک وب شما سنگینی کند، برطرف کنند.
مانند صفحات با بارگذاری آهسته، ناسازگاری با موبایل، تجربه کاربری ضعیف و محتوای پایین تر، اما به طور بالقوه می توانند ترافیک بیشتری را بدون سرمایه گذاری در سئو سایت ، بازاریابی یا طراحی سایت شما جذب کنند.

چگونه یک صفحه اصلی بسازیم: 5 نکته طراحی

چگونه یک صفحه اصلی بسازیم
صفحات اصلی به نوعی مانند تابلوهای خوش آمدگویی دیجیتالی هستند که هنگام بازدید از سایت شما به افراد خوش آمد می گوید. داشتن یک طراحی زیبا کافی نیست - اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان را به وب‌سایت ایجاد شده خود بچسبانید، باید یک صفحه اصلی داشته باشید که به عنوان یک محیط بدون وقفه برای آنها عمل کند. در اینجا عناصر اساسی برای ایجاد یک صفحه اصلی وجود دارد که بازدیدکنندگان را عمیق‌تر جذب می‌کند، در حالی که به بهترین شیوه‌های طراحی سایت حرفه ای وب وفادار می‌ماند.

01. چیدمان خود را تمیز نگه دارید و به راحتی قابل پیمایش باشید

تمیز نگه داشتن طرح‌بندی صفحه اصلی در طراحی سایت فروشگاهی  و بدون در هم ریختگی ضروری است. اگر تعداد زیادی اطلاعات و تصاویر به بازدیدکنندگان سایت ارائه شود، احساس ناراحتی می کنند. اگر محتوای سایت شما به خوبی فکر شده و مرتب باشد، سازماندهی شده و حرفه ای تر خواهید بود.

انجام دهید: طرحی را انتخاب کنید که تمیز و آسان برای پیمایش باشد. اطمینان حاصل کنید که همه مهم‌ترین مطالب و تصاویر شما در بالای صفحه قرار می‌گیرند، جایی که چشم بینندگان شما به احتمال زیاد آنها را خواهند دید که در طراحی سایت شرکتی این مسئله بسیار توصیه میشود. 

نکن: از شلوغ شدن صفحه اصلی خود با تصاویر، نمادها، کلیپ آرت های زیاد، بنرها، متن های بی پایان و غیره خودداری کنید. هیچ کس نمی خواهد از طریق یک صفحه کثیف مرتب شود.
همچنین می‌توانید از این نمونه‌های طراحی صفحه اصلی الهام بگیرید.

نحوه ساختن یک طرح بندی تمیز صفحه اصلی

02. تصاویر با وضوح بالا اضافه کنید

یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، درست است؟ وقتی صحبت از صفحه اصلی شما می شود، این ضرب المثل درست به نظر می رسد. عکس‌ها این قابلیت را دارند که به بازدیدکنندگان شما اطلاع دهند که شما و وب‌سایتتان در مورد چه چیزی هستید. اگر به عکس‌های با کالیبر بالا دسترسی ندارید، می‌توانید از مجموعه Wix از تصاویر حرفه‌ای انتخاب کنید. به سادگی این مراحل را دنبال کنید: به ویرایشگر Wix → Add → Image → Change Image → Free From Wix بروید. شما همچنین می توانید از این منبع عالی برای عکس های رایگان استفاده کنید. تصاویر قوی می توانند کار خطوط بی شماری از متن را انجام دهند - از این به نفع خود استفاده کنید.

انجام دهید: از عکس‌هایی با وضوح بالا استفاده کنید که باعث می‌شود کاربران شما مایل به دیدن سایر صفحات سایت شما شوند. هیچ چیز بیشتر از یک عکس با کیفیت بد غیرحرفه ای نیست.

نباید: نیازی نیست هر عکس شگفت انگیزی را که در اختیار دارید اضافه کنید. چند تصویر جامد باید بیش از اندازه کافی باشد.

03. مطمئن شوید که طرح رنگ و پس زمینه شما به خوبی با هم کار می کنند

این عناصر ساده و در عین حال مهم، لحن صفحه اصلی شما را تنظیم می کنند و احتمالاً در تمام صفحات سایت شما یکسان خواهند بود. با این گفته، آیا نمی خواهید مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب می کنید؟ ویرایشگر Wix با دادن هزاران پس‌زمینه زیبا و همچنین نمونه‌های رنگی از پیش تعیین‌شده دستی به نام پالت‌های رنگ، کار را آسان می‌کند. می توانید روی آنها کلیک کنید تا ببینید که چگونه ظاهر سایت شما را تغییر می دهند، یا می توانید پالت سفارشی خود را ایجاد کنید. حتی می توانید یکی از تصاویر خود را آپلود کرده و آن را به عنوان پس زمینه تنظیم کنید. به دنبال الهام بیشتر هستید؟ این بهترین نمونه های طراحی وب سایت را بررسی کنید.

انجام دهید: با طرح رنگ و پس‌زمینه‌ای بروید که به خوبی با هم کار می‌کنند و برند شما را تقویت می‌کنند.

انجام ندهید: از اضافه کردن رنگ های زیاد خودداری کنید و پس زمینه ای را انتخاب نکنید که تمرکز را از تصاویر و متن اصلی شما بدزدد.

04. دکمه های صفحه اصلی خود را بهینه کنید

هر صفحه اصلی دکمه ای ندارد یا حتی نیازی به دکمه ندارد، اما اگر می خواهید از آنها استفاده کنید باید به درستی از آنها استفاده کنید. دکمه‌های شما، یا فراخوان به اقدامات (CTA)، دروازه‌ای به سایر صفحات، وب‌سایت‌ها، موارد تبلیغاتی، گالری‌های محصولات و موارد دیگر هستند. اگر هدف این است که مردم را وادار به اقدام و کلیک کنید، باید آنها را وسوسه انگیز کنید.

انجام دهید: عبارت CTA را تا حد امکان واضح و کوتاه نگه دارید – تمام تلاش خود را بکنید تا آن را کمتر از 4 کلمه نگه دارید.

انجام ندهید: سعی کنید اجازه ندهید که CTA شما دیده نشود. اگر می‌خواهید افراد روی آن کلیک کنند، اهمیت قرار دادن را نادیده نگیرید.

05. مطالب را مرتباً به روز کنید

شما نمی توانید یک صفحه اصلی کامل بدون متن خوب داشته باشید. اولین هدف شما باید اطمینان از این باشد که بازدیدکنندگان سایت فوراً متوجه موضوع سایت شما می شوند. اما به یاد داشته باشید، شما می توانید در صفحات دیگر وب سایت خود به جزئیات بیشتری بپردازید، بنابراین نیازی به نوشتن رمان نیست. به عنوان مثال: نوشتن یک بیو در مورد خود در صفحه اصلی فقط زمانی تکرار می شود که صفحه جداگانه ای با عنوان "بیو" داشته باشید. سرگردان شدن و نوشتن پاراگراف های بیش از حد توصیفی راهی مطمئن برای به خواب رفتن کاربران شما است.

انجام دهید: متن خود را تازه و به روز نگه دارید. انجام این کار به خوانندگان این امکان را می دهد که بدانند وب سایت شما به روز است و منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی است. که از اصول بسیار مهم در سئو سایت تازه بودن محتوا است. 

وکیل ملکی در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت؟

وکیل ملکی ، که به عنوان وکیل دارایی املاک نیز شناخته می شود، شخصی است که مجوز فعالیت در زمینه املاک و مستغلات را دارد، به این معنی که دانش و تجربه لازم برای مشاوره دادن به طرفین درگیر در یک معامله املاک، مانند فروش مسکن یا فروش کوتاه مدت را دارد.

وکیل املاک چه می کند؟
یک وکیل پایه یک دادگستری ملکی می دانند که چگونه باید اسناد و قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه را تهیه و بررسی کنند و از نظر قانونی مجاز هستند. در برخی موارد، یک وکیل املاک نیز شخصی است که مسئول بسته شدن شما خواهد بود.
در معامله خرید خانه، هم خریدار و هم فروشنده می توانند وکیلی را برای نمایندگی از منافع خود در طول فرآیند استخدام کنند. یا در موردی که وکیل بر بسته شدن خانه با وام رهنی خریداری می شود، وکیل ممکن است در واقع نماینده وام دهنده وام مسکن یا شرکت مالکیت باشد.
چه زمانی به وکیل املاک نیاز دارم؟
بسته به محل زندگی، قوانین ایالتی و ماهیت دقیق معامله، ممکن است لازم باشد از خدمات یک وکیل املاک استفاده کنید (و هزینه را در هزینه های بسته شدن خود لحاظ کنید).
اگر در نهایت به یک وکیل نیاز دارید، چه تصمیم گرفته باشید که یک وکیل را می خواهید یا ایالت یا وام دهنده شما به آن نیاز دارد، چند نکته مختلف در طول فرآیند خرید خانه وجود دارد که آنها می توانند وارد شوند و کمک کنند. این می تواند شامل تهیه پیش نویس و نهایی کردن قراردادهای خرید، نوشتن اصلاحیه های یک قرارداد استاندارد مورد استفاده توسط مشاور املاک شما، تکمیل جستجوی عنوان یا انجام بسته شدن باشد.
در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است به یک وکیل نیاز داشته باشید یا بخواهید بخشی از تیم خرید خانه شما باشد.

ایالت یا الزامات وام دهنده
هر ایالت قوانین کمی متفاوت در مورد معاملات املاک و مستغلات دارد، و برخی از ایالت ها اقدامات خاصی را که بخشی از این فرآیند هستند، "تحریم قانون" می دانند. این مقررات اغلب به منظور جلوگیری از فعالیت نمایندگان املاک و مستغلات در شرایط قانونی است که برای آن آموزش یا مجوز ندارند.
به عنوان مثال، در بسیاری از زمینه ها فقط یک وکیل دارای مجوز می تواند اسناد حقوقی مربوط به فروش خانه را جمع آوری کند، زیرا آنها آن را در حیطه وکالت می دانند. (با این حال، در برخی مناطق، آژانس‌های املاک اکنون از قراردادهای استاندارد شده برای خرید خانه استفاده می‌کنند که غیر وکلا می‌توانند به صورت قانونی آنها را به تنهایی تکمیل کنند.)
برخی از ایالت‌ها نیز ممکن است بستن خانه را به عنوان یک قانون در نظر بگیرند، و به همین دلیل، ممکن است نیاز به حضور وکیل در حین بسته شدن باشد. اگر با Rocket Mortgage® وام مسکن دریافت می‌کنید، از شما می‌خواهیم که اگر ملک موضوع در هر یک از حالت‌های زیر قرار دارد، وکیل خود را برای بستن قرارداد بخواهید:
اگر خرید خانه شما شامل عناصر غیرعادی است که می تواند منجر به مشکلات حقوقی شود یا قرارداد خرید شما را پیچیده کند، یک وکیل خوب املاک می تواند اطمینان حاصل کند که همه قراردادهای شما پیچیدگی وضعیت شما را در نظر می گیرد. همچنین در صورت بروز مشکلات قراردادی در طول فرآیند به شما کمک می کند.

آرامش خاطر
اگر فقط احساس می کنید که ممکن است مشکلی پیش بیاید، در هنگام خرید خانه از تمام ملاحظات قانونی مطمئن نیستید یا می خواهید مطمئن شوید که همه پایه های شما تحت پوشش قرار دارند، داشتن یک وکیل ملکی در کنار شما می تواند بسیار مفید باشد. سودمند. با داشتن یک متخصص و مشاوره حقوقی آنلاین خوب، این اطمینان حاصل می شود که حتی اگر معامله به اشتباه انجام شود، شخصی دارید که به دنبال بهترین منافع شما است و می تواند به شما کمک کند تا در یک موقعیت دشوار کار کنید.

 

بادکنک آرایی و گل آرایی با تزئین مجالس سورادیزاین

 بادکنک ارایی چیست

ممکن است این سوال برای شما پیش امده که بخواهید بدانید بادکنک آرایی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ و همچنین ممکن است برای شما این سوال بوجود آمده باشد که بخواهید بدانید آیا بادکنک آرایی صرفا برای تولد و مراسم های دورهمی و مهمانی کاربرد دارد یا خیر؟ در این مطلب قصد داریم مطلب مفصلی را در خصوص بادکنک آرایی برای شما همراهان گرامی درج کنیم. بدون شک این مطلب می تواند اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با بادکنک آرایی به شما بدهد.

بادکنک آرایی واژه ای است که همرمان با بکارگیری حجم نسبتا زیادی از بادکنک برای تزئین و دکورسازی استفاده می شود، البته به شرطی که چیدمان آن شیک و شکیل و هماهنگ با موضوع مراسم باشد ، مثلا وقتی دو یا چند بادکنک ساده را بدون هیچ نظمی در یک مراسم تولد از سقف خانه آویزان کنیم، نمی شود بگوییم که بادکنک آرایی انجام داده ایم. بادکنک آرایی زمانی اتفاق می افتد که چیدمان شما دارای نظم ، شکل ، مفهوم یا زیبایی خاصی باشد که در تزئین مجالس با سوراتم بهترین تم و دیزاین را برای مهمانی خود خواهید داشت. گل آرایی یکی از زیباترین و مورد علاقه ترین روش های دیزاین مجالس و تشریفات سوراتم است.
   ادامه مطلب ...

عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو

عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو

عکاسی تبلیغاتی

برای دستیابی به این هدف، یک عکاس تبلیغاتی باید مهارت های عکاسی خبره را با روانشناسی ترکیب کند، بنابراین تصاویری ایجاد می کند که خوب به نظر می رسند و به خوبی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. چندین چیز باعث می شود یک عکس تبلیغاتی موفق باشد. خوشبختانه، با درک قوی از خواسته‌های مخاطب هدف و کمی دانش فنی، تعیین معیارهای مناسب برای یک کمپین عکاسی تبلیغاتی خوب، چندان دشوار نیست. در واقع، ممکن است متوجه شوید که می توانید برخی از بهترین عکس های تبلیغاتی را با گوشی هوشمند خود بگیرید!

 
ادامه مطلب ...