کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

راه های ساده برای افزایش ترافیک وب سایت

راه های ساده برای افزایش ترافیک وب سایت
همه‌گیری ویروس کرونا به مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک و متوسط که برای افزایش فروش به ترافیک محلی وابسته هستند، ضربه سختی زده است.
سال 2020 شاهد یک تغییر شدید در رفتار خرید مصرف‌کننده بود، با افزایش فروش آنلاین به بیش از 52 میلیارد دلار و انتظار می‌رود تا سال 2024 به 79 میلیارد دلار برسد. تعداد بازدیدکنندگانی را که انتظار داشتید دریافت نمی کنید. بنابراین باید هنگام راه اندازی سایت مانند طراحی سایت املاک و طراحی سایت هتل به این موضوع فکر کنید.
چه کسب‌وکار شما در پی تغییر رفتار مصرف‌کننده باید به یک پلتفرم آنلاین بچرخد، یا همیشه حضور آنلاین داشته‌اید، اقدامات ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید امروز انجام دهید که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر ترافیک وب شما داشته باشد، بدون اینکه آسیبی به شما وارد شود. نتیجه شما
از لینک های داخلی استفاده کنید

با چند کلیک می توانید از محتوایی که قبلاً در سایت خود دارید استفاده کنید. تجربه کاربری خود را بهبود بخشید، ناوبری را آسانتر کنید، نرخ پرش را کاهش دهید و رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را با پیوند دادن محتوا و صفحات به سایر محتواها و صفحات ، عملکرد طراحی سایت ارزان یا تخصصی خود را افزایش دهید.

پیوند داخلی ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست باشد. با این حال، به چند دلیل کار می کند.

اول، پیوندهای داخلی به کاربران این امکان را می دهند که سریعتر به جایی که می خواهند برسند. چه مربوط به یک محصول باشد، چه صفحه دیگر یا یک توضیح، پیوند داخلی اطلاعاتی را که می‌خواهند به خوانندگان می‌دهد بدون اینکه مجبور شوند آن‌ها را در سایت شما جستجو کنند. هرچه پیمایش در وب‌سایت شما ساده‌تر و ساده‌تر باشد، کاربران طولانی‌تر می‌مانند، که این احتمال را افزایش می‌دهد که اقدام مورد نظر را انجام دهند، چه برای خرید چیزی، ثبت نام در یک سرویس یا دانلود یک برنامه.

ثانیا، موتورهای جستجو مانند گوگل فقط یک لینک را دوست دارند. پیوندهای داخلی به موتورهای جستجو برای «خزیدن» در سایت شما کمک می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا محتوای شما را پیدا کنند و درک کنند، حتی محتوایی که در صفحات عمیق‌تری یافت می‌شود که اغلب بازدید نشده‌اند. با هدایت این خزنده های اینترنتی به صفحات مناسب از طریق پیوندهای داخلی، می توانید به افزایش رتبه جستجوی خود و جلب توجه به صفحاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید کمک کنید.

نمایه GMB خود را تازه کنید

در این مرحله، بیشتر کسب‌وکارها اهمیت داشتن یک صفحه کسب و کار من در گوگل را درک کرده‌اند، اما در غیر این صورت، زمان راه‌اندازی آن فرا رسیده است. برداشت های اولیه برای افزایش ترافیک وب سایت شما ضروری است و قدرت ظاهر بسیار قبل از ورود کاربر به صفحه شما آغاز می شود.

اعتماد و حرفه ای بودن برای جذب مشتریان به وب سایت شما بسیار مهم است، هرچه حرفه ای تر و قابل اعتمادتر ظاهر شوید، احتمال بازدید کاربران از وب سایت شما بیشتر می شود. 93 درصد از مردم قبل از خرید محصول به بررسی آنلاین نگاه می کنند و 46 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به مشاغل محلی است.

برای کمک به جلب توجه شما، مطمئن شوید که نمایه Google برای کسب و کار من:

• کامل است، شامل برچسب ها و تصاویر با کیفیت بالا
• دارای اطلاعات به روز NAP (نام، آدرس، شماره تلفن).
• شامل توضیحات خوب و غنی از کلمات کلیدی است
• به طور منظم به نظرات مثبت و منفی پاسخ می دهد
• پرسش و پاسخ گوگل را بگنجانید

مردم معمولاً در کسری از ثانیه تصمیم می‌گیرند که از یک سایت بازدید کنند یا نه، بنابراین آن را با نمایه GMB قوی حساب کنید.

انتخاب رنگ خود را در نظر بگیرید

روانشناسی زیادی در پس انتخاب رنگ وجود دارد، و این به وب سایت شما نیز گسترش می یابد. تحقیقات منتشر شده توسط KISSmetrics احساسات مختلف برانگیخته شده توسط رنگ‌های مختلف و نحوه تأثیر آنها بر خریداران بالقوه را تجزیه و تحلیل می‌کند.



به عنوان مثال، قرمز به معنای احساس فوریت است، در حالی که رنگ‌های ملایم‌تر آرامش‌بخش‌تر هستند.

در مطالعه دیگری، بازاریابان دریافتند که استفاده از دکمه قرمز CTA به جای سبز باعث افزایش 21 درصدی تبدیل می شود. این 21 درصد کلیک بیشتر با تغییر رنگ یک دکمه است.

انتخاب رنگ نباید به حدس و گمان سپرده شود. اگر زمان و منابع دارید، تست A/B یک راه عالی برای دریافت بازخورد واقعی در مورد آنچه که برای مخاطبان هدف شما بهترین است، است.

یک پاپ آپ اضافه کنید

هنر ظریفی برای استفاده از پنجره های بازشو در تبلیغات وجود دارد، اما اگر درست متوجه شوید، می توانید تبدیل ها را نزدیک به 10٪ افزایش دهید. کلید استفاده از پاپ آپ ها به گونه ای که کاربران را آزار ندهد این است که:

• صبر کنید تا آماده شوند
• پنجره های بازشو را آسان کنید تا بسته شوند
• چیزی با ارزش، مانند تخفیف، محتوای انحصاری، یا تبلیغ ارائه دهید
• از تصاویر کوتاه، کپی و جذاب استفاده کنید
• پیشنهادات را موقتی ارائه دهید

علیرغم این واقعیت که مردم می گویند تبلیغات پاپ آپ را دوست ندارند، تحقیقات نشان می دهد که این تبلیغات در ترغیب افراد به انجام اقدامات مورد نظر بسیار موثر هستند، به شرطی که به گونه ای ارائه شوند که تجربه کاربر را از بین نبرد. در سایت شما پاپ‌آپ‌هایی که توسط Google به‌عنوان «داخلی مزاحم» علامت‌گذاری شده‌اند، زیرا بستن آن‌ها دشوار است، صفحه وب را مبهم می‌کند، یا از زبان احساس گناه استفاده می‌کند، در نتیجه در رتبه‌بندی آسیب خواهند دید.

در یک محیط آنلاین که به طور فزاینده اشباع می شود، راه رسیدن به بالای SERP ها ممکن است مانند یک نبرد سخت به نظر برسد. با این حال، مسلح شدن با ابزار مناسب، رسیدن به آنجا بسیار امکان پذیر است.

این نکات به تنهایی نمی توانند مشکلات اساسی را که ممکن است بر ترافیک وب شما سنگینی کند، برطرف کنند.
مانند صفحات با بارگذاری آهسته، ناسازگاری با موبایل، تجربه کاربری ضعیف و محتوای پایین تر، اما به طور بالقوه می توانند ترافیک بیشتری را بدون سرمایه گذاری در سئو سایت ، بازاریابی یا طراحی سایت شما جذب کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد