کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

5 تاکتیک برای بهبود UX وب سایت شما در سال 2022

5 تاکتیک برای بهبود UX وب سایت شما در سال 2022

تجربه کاربری برای موفقیت هر محصول یا خدماتی حیاتی است و وب سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.


داشتن یک حضور آنلاین خوب به اندازه داشتن یک فروشگاه تمیز و مرتب مهم است. وب سایت یک کسب و کار چهره آن است. امروزه، کاربران در مورد طراحی وب دانا هستند و انتظار سطح خاصی از پیچیدگی را دارند.

 how-to-improve-website-ux-2019 

همانطور که این نوار بالاتر می رود، بسیاری از مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک، می توانند تحت تأثیر انتظارات برای ارائه یک وب سایت UX با طراحی خوب احساس کنند. با این حال، بهبود تجربه کاربری آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست و حتی یک تلاش کوچک می تواند به یک مزیت بزرگ تبدیل شود.


مشاور طراحی اشاره کرده است که افزایش تجربه کاربر می تواند منجر به رتبه بندی جستجوی بهتر، مشتریان بیشتر کسب و کار و افزایش درآمد شود. در پست بعدی، با بحث در مورد پنج مرحله کلیدی که به بهبود UX هر وب سایتی کمک می کند، به شما کمک می کنیم تا شروع کنید.


1. ارائه محتوای جذاب

ارائه محتوای جذاب کلید یک UX وب سایت خوب است. امروزه بازدیدکنندگان چیزی بیش از خرید می خواهند. آنها یک تجربه می خواهند یک راه عالی برای رسیدن به این هدف، اتخاذ یک استراتژی محتوای جذاب است.


استراتژی‌های محتوای مؤثر بر بیان داستان یک برند با هدف برقراری ارتباط بین یک تجارت و مشتری تمرکز می‌کنند.


با استراتژی مناسب، محتوا می تواند در هر قالبی مانند پست وبلاگ، وبلاگ یا حتی یک ساخت سایت جداگانه ارائه شود. استفاده از محتوا برای ایجاد هویت برند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه از چه کسی خرید می کنند، دارند.


آشنایی باعث افزایش اعتماد می شود. 82 درصد از مصرف‌کنندگان پس از خواندن محتوای سفارشی به یک کسب‌وکار بیشتر اعتماد می‌کنند.


2. از Layout به صورت استراتژیک استفاده کنید

وقتی صحبت از سبک‌ها به میان می‌آید، بروتالیسم در سال 2022 همچنان در حال افزایش است. Brutalism شامل رویکردی خام و مینی‌الیستی برای چیدمان‌ها با تمرکز بر تجربه کاربر است. از طرف دیگر، یک سایت زیبا و هنری می‌تواند راه درازی در تثبیت برند شما به عنوان یک رهبر در بازار و یک ریسک‌پذیر واقعی داشته باشد.


به شما پیشنهاد میدهیم مقاله طراحی سایت ساختمانی را مطالعه فرمایید.

اگر می‌خواهید محافظه‌کارتر باشید، فکر کردن در مورد اینکه چگونه یک چیدمان می‌تواند به بازدیدکننده کمک کند اطلاعات ارائه‌شده را درک کند، راهی است که می‌توانید پیش بروید.


روندهای دیگری که ظاهر شده اند مینیمالیسم و ​​چیدمان های شبکه شکسته هستند. این روندها همچنین اهمیت کاهش بهم ریختگی را برجسته می کند، که در ادامه در متن با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت.


3. ارائه اطلاعات به طور مختصر و کارآمد

بازدیدکنندگان با هدف به دست آوردن نوعی اطلاعات به وب سایت ها می روند. بیانیه قبلی ممکن است زائد به نظر برسد، اما به نظر می رسد برخی از کسب و کارها این را بر اساس طراحی وب خود درک نمی کنند.


با ارائه اطلاعات به روشی ظریف و ساختاریافته، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کاربر به چیزی که برای آن آمده است می‌رسد.


امروزه به نظر می رسد که طراحان وب به سمت طراحی های ساده تر تمایل دارند. بسیاری در حال پیاده سازی لیست های نقطه ای برای انتقال اطلاعات و تجربه نتایج عالی هستند.

به شما پیشنهاد میشود مقاله طراحی سایت دکوراسیون داخلی را مطالعه فرمایید.

در حالی که 55٪ از کاربران به لیست های بدون نقطه نگاه می کنند، 70٪ به لیست هایی با نقطه گلوله نگاه می کنند. ارائه اطلاعات به روشی واضح نیز سودآور است، زیرا کسب و کارها می توانند اطمینان حاصل کنند که پیام مورد نظر را با موفقیت منتقل می کنند و توجه را به عناصر مناسب جلب می کنند.


4. بازدیدکنندگان خود را آزار ندهید

تا به حال، تمام نکات ما در مورد کارهایی بود که باید انجام دهید. با این حال، به همان اندازه مهم است که در مورد طراحی وب و تجربه کاربری در مورد آنچه که باید به هر قیمتی اجتناب کنید، بحث کنید.


بازدیدکنندگان وب‌سایت در معرض پنجره‌های بازشو، پخش خودکار و بمباران اطلاعاتی قرار می‌گیرند تا جایی که باعث می‌شود سایت از وسوسه اجرای این ویژگی‌های آزاردهنده اجتناب کند.


هنگام طراحی حضور وب خود، از شلوغی ها، دیوارهای متن، موسیقی پس زمینه و ویدیوهایی که به طور خودکار پخش می شوند دوری کنید. این عوامل مطمئناً به بازدیدکنندگان کمک نمی کند که در خانه خود احساس کنند.


5. وب سایت خود را بهینه کنید

در نهایت، مهم است که روی ستون فقرات سایت خود کار کنید. عواملی مانند سرعت و پاسخگویی تلفن همراه تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربر دارند.


این به نوبه خود پیامدهایی بر درآمد دارد. به عنوان مثال، انتظارات بالا در مورد سرعت وب سایت به این معنی است که وقتی سایتی کند تلقی می شود، بازدیدکنندگان کمتر از آن خرید می کنند. در واقع، تخمین زده می‌شود که وب‌سایت‌های کند سالانه ۲.۶ میلیارد دلار فروش از دست داده باشند.


مواردی مانند بهینه‌سازی سرعت سایت و پاسخ‌گویی تلفن همراه برای پیاده‌سازی خیلی سخت یا پرهزینه نیستند، زیرا خدمات و ابزارهای وب زیادی وجود دارد که می‌تواند به آزمایش عملکرد سایت و بهینه‌سازی هر گونه ویژگی ضروری کمک کند.



منبع : https://digitalagencynetwork.com/how-to-improve-website-ux/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد