کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

5 مرحله برای بهبود تجربه کاربر با فرآیند توسعه وب

مشاهده می شود که 75 درصد از اعتبار یک وب سایت به طراحی آن بستگی دارد. این امر سرمایه گذاری در طراحی وب، خدمات توسعه وب و ارتقای تصویر برند خود را ضروری می کند.

Steps to Improve User Experience with Your Web Development Process

این امر اتخاذ یک فرآیند طراحی وب سایت را شامل تمام مراحل ضروری می کند که ساختار و نظم مناسب را در فرآیند تسهیل می کند.


این تضمین می کند که طراحی و توسعه وب سایت شما به شرح زیر است:


سودآور

بسیار کاربردی

معتبر

بنابراین، در نظر گرفتن جنبه های خاصی مانند چارچوب های پویا برای توسعه وب و طرح بندی در طول برنامه ریزی وب سایت و تعریف الزامات ضروری است.

  

5 مرحله برای بهبود تجربه کاربر با فرآیند توسعه وب

امروز، چند مرحله ضروری را مورد بحث قرار داده‌ایم که شما باید در یک فرآیند موفق وب‌سایت برای نتایج امیدوارکننده وب‌سایت بگنجانید.


در اینجا ساختار به نظر می رسد:


بهینه سازی طرح بندی صفحه وب

راهنمای سبک برای ناوبری بهتر

طراحی UX و UI برای بهبود سفرهای کاربر

ارزیابی کیفی

راه اندازی موفق و تاکتیک های پس از پرتاب

بهینه سازی طرح بندی صفحه وب

این اولین مرحله در فرآیند طراحی وب سایت تخصصی و احتمالاً حیاتی ترین مرحله است. برای ایجاد یک طرح بندی صفحه وب با ساختار مناسب، باید روی بینش عمیق وب سایت تمرکز کنید.


برای این منظور، شما باید چیدمان را برنامه ریزی کنید، از جمله ایجاد نقشه سایت که ساختار و اسکلت وب سایت را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، باید روی نقشه برداری از محتوای هر صفحه تمرکز کنید.


خدمات توسعه وب مناسب می تواند سفرهای کاربر آسانی را تعریف کند که منجر به نقاط تبدیل می شود. این امر باعث می شود تا کاربران بتوانند بدون زحمت در سایت حرکت کنند.


حرکت بعدی کانال کردن قیف تبدیل وب سایت است و برای انجام این کار، باید صفحات مهم و محتوای مورد نیاز برای همه این صفحات را بشناسید.


به عنوان خدمات توسعه برنامه های کاربردی وب، توصیه می کنیم این موارد را در اولویت قرار دهید:


آگاهی از محصول یا برند

توجه

علاقه

تبدیل

وفاداری

یک راه هوشمند برای بهینه‌سازی صفحه‌آرایی از طریق برنامه‌ریزی و انجام تمام الزامات قبل از راه‌اندازی بزرگ وب‌سایت است.


راهنمای سبک برای ناوبری بهتر

هنگامی که کل فرآیند برنامه ریزی تکمیل شد، خدمات طراحی وب سایت می تواند یک راهنمای سبک برای اطمینان از یکنواختی در سراسر سایت ایجاد کند.


راهنمای سبک مجموعه ای از اسناد است که حاوی اطلاعاتی در مورد طراحی، محتوا و جنبه های فنی یک وب سایت است.


هدف از این سند این است که به عنوان مرجعی برای بهترین شیوه ها در طراحی وب سایت باشد. همچنین نمونه هایی از عناصر رایج، شبکه های طرح بندی صفحه و مشخصات تایپوگرافی را ارائه می دهد.


Guide to Website Style سندی است که به طراحان کمک می کند تا وب سایت هایی را از طریق دستورالعمل هایی برای طراحی بصری و ارائه محتوا ایجاد کنند.


راهنمای سبک مجموعه ای از استانداردها و دستورالعمل هایی است که تیم طراحی و توسعه از آن پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که سایت سازگار و در دسترس است.


راهنماهای سبک معمولاً عناصر مفید را در وب سایت تعریف می کنند:


رنگ‌ها: طراحان تعیین می‌کنند که چه رنگ‌هایی برای عناصر مختلف مانند هدر، دکمه‌ها و سایر متن‌ها استفاده شود.

لوگوها: منوی قراردادی در مقابل منوی کامل - این یکی از مراجع ضروری است که طراحان هنگام ایجاد دستورالعمل هایی برای لوگوها در مورد نحوه استفاده از آنها، در چه اندازه، نسخه و رنگ به آن توجه می کنند.

تصویر و عکاسی: در این مرحله، طراحان دستورالعمل‌هایی را برای انواع تصاویر و تصاویر می‌سازند که می‌تواند همراه با رنگ‌بندی آنها مورد استفاده قرار گیرد.

تایپوگرافی: طراحان دستورالعمل‌هایی را برای استفاده از فونت در پاراگراف‌ها، سرصفحه‌ها و لینک‌ها تنظیم می‌کنند. این دستورالعمل ها شامل رنگ ها، انواع، فاصله خطوط، وزن ها، هسته ها و موارد دیگر است.

طراحی UX و UI برای بهبود سفرهای کاربر

88 درصد از مشتریان آنلاین موافقند که پس از تجربه کاربری ضعیف هرگز به وب سایتی باز نمی گردند.


تجربه کاربری یک عنصر حیاتی از یک وب سایت است. فقط دروازه رضایت کاربر است.


فرآیند طراحی وب سایت شامل دو مرحله برجسته است:


طراحی تجربه کاربری (UX): در این مرحله، متخصصان UX طرح وب سایت را در طرح های سیاه و سفید صفحه، که معمولا به عنوان وایرفریم شناخته می شوند، تکرار می کنند. این قاب‌های سیمی طرح‌بندی محتوا را به نمایش می‌گذارند تا بتوانید قیف تبدیل را تجسم کنید و عناصر مزاحم مانند عکاسی، رنگ و غیره را حذف کنید.

رابط کاربری (UI): پس از تایید وایرفریم‌ها، تیم طراحی وب به جزئیات جزئی می‌پردازد که به وب‌سایت حیات می‌بخشد. طراحان رابط کاربری تصویرگر، رنگ، تعریف اشکال، فونت و جلوه های دیگر را به وایرفریم اضافه می کنند.

طراحی نهایی و تایید شده UI به یک راهنمای سبک تبدیل شده و به تیم توسعه تحویل داده می شود.


ارزیابی کیفی

آزمایش‌ها و آزمایش‌ها می‌توانند راه‌اندازی موفق وب‌سایت را ارتقا دهند. این امر ضروری است که کارشناسان توسعه وب آزمایش های داخلی را قبل از راه اندازی انجام دهند. این متخصصان می توانند کاربران واقعی را برای انجام تست های وب سایت شما استخدام کنند.


در طی این ارزیابی کیفیت، آژانس های طراحی دیجیتال و وب تمامی لینک ها و محتوای منتشر شده در وب سایت را تأیید و آزمایش می کنند. علاوه بر این، ما هر گونه ناهنجاری فنی یا خطای عملکردی احتمالی را جستجو می کنیم.


خطاها ممکن است هر چیزی باشند، از زمان‌بر بودن بارگذاری صفحه گرفته تا ربات چت نامناسب. کارشناسان همچنین بررسی می کنند که همه ثبت نام ها، فرم ها و سایر ویژگی ها به راحتی در وب سایت اجرا می شوند.


در این مرحله، بازخورد کاربر قابل توجه است زیرا می تواند اطلاعاتی را که وب سایت به مخاطبان خود ارائه می دهد به اشتراک بگذارد. با این بازخورد، شما می توانید هر گونه اطلاعات گمراه کننده یا ناخواسته را تغییر دهید.


در طول این مرحله، استراتژیست های دیجیتال باید تأیید کنند که آیا CMS وب سایت موارد زیر را انجام می دهد یا خیر:


پاسخگو است

تجربه کاربرپسندی دارد

پیچیده نیست

اطمینان حاصل کنید که وب سایت بر روی چندین دستگاه آزمایش شده و در مرورگرهای مختلف بررسی می شود تا از بهترین شیوه های QA اطمینان حاصل شود. یک قدم جلوتر بردارید و آنها را در مناطق زمانی مختلف آزمایش کنید. هنگامی که چندین جستجو به طور همزمان انجام می شود، وب سایت ها کند می شوند، بنابراین به یاد داشته باشید که این جنبه را آزمایش کنید.


راه اندازی موفق و تاکتیک های پس از پرتاب

همه تیم‌ها باید مراقب باشند و زمانی که تاریخ راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی نزدیک است، حق انجام وظایف متنوع را دارند.


به عنوان مثال، آژانس دیجیتال باید به موارد زیر توجه داشته باشد:


ابتدا، با مشتری تأیید کنید که آیا قبلاً بسته میزبانی را خریداری کرده‌اند، برنامه خود را دارند یا می‌خواهند آژانس آنها را پوشش دهد.

ما یک ایمیل به شما می‌فرستیم که به شما اطلاع می‌دهد که وب‌سایت فعال خواهد بود و ما نیاز به دسترسی به دامنه داریم. به این ترتیب، ما می توانیم تمام داده های لازم را به دلایل مدیریتی و امنیتی بهبود یافته به Cloudflare منتقل کنیم.

یک چک لیست چند مرحله ای تنظیم کنید تا از دست ندادن جنبه های جزئی جلوگیری کنید و از راه اندازی روان اطمینان حاصل کنید.

با این دستورالعمل ها، احتمالا شاهد یک راه اندازی موفق خواهید بود!

مهم ترین خطای شرکت ها نادیده گرفتن وب سایت پس از راه اندازی آن است. تنها جنبه ای که آنها در نظر می گیرند فروش به دست آمده از طریق این وب سایت است.


متأسفانه، آنها فراموش می کنند که چیزی به نام تعمیر و نگهداری پس از راه اندازی وجود دارد، و اگر می خواهید از وب سایت بازدهی داشته باشید، این یک جنبه مهم است.


شما باید به متخصصان مراجعه کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما بدون مشکل است و به طور مداوم کار می کند.


به عنوان یک آژانس طراحی وب، ما یک فرآیند تعمیر و نگهداری همسویی پس از راه اندازی داریم که در آن بر جنبه های زیر ضربه می زنیم:


به طور منظم یک نسخه پشتیبان از وب سایت جامع ایجاد کنید

سرعت وب سایت را در فواصل زمانی بهینه کنید

اقدامات ایمنی ممیزی را برای جلوگیری از بدافزارها، بدافزارها و سایر تهدیدات ویروس اجرا کنید

به طور منظم وب سایت را با محتوای مرتبط به روز کنید

افکار نهایی

ما پنج جنبه برجسته ای را که باید در طول فرآیند طراحی و توسعه وب در نظر بگیرید، مورد بحث قرار داده ایم. با این حال، جدا از این موارد، چندین یکپارچگی دیگر نیز باید در این فرآیند وب در نظر گرفته شود.


منبع 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد