کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی با ۱۰ روش کاربردی

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

1. اهداف فروش خود را تعیین کنید

اهداف فروش را برای افزایش فروش ّرا با طراحی فروشگاه اینترنتی تعیین کنید


اولین و مهمترین قدم در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی این است که اهداف فروش خود را به وضوح شناسایی کنید. تعیین اهداف در هر مرحله از کسب و کار شما بسیار مهم است. نگاه کردن به گذشته بهترین راه برای تعیین اهداف فروش جدید است. در اینجا به این سوال پاسخ داده می شود که چگونه اهداف فروش خود را تعیین کنید.


تحقیقات بازار انجام دهید: شناخت بازار خود اولین قدم برای ایجاد یک برنامه فروش خوب است. تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا بخش های مختلف بازار هدف، نقاط دردناک و عادات خرید را برای ایجاد یک برنامه موثر درک کنید.

  

شناخت شخصیت خریداران: شناخت شخصیت خریداران که پس از انجام تحقیقات بازار امکان پذیر است، به شما کمک می کند محتوای وب سایت خود را برای آنها توسعه دهید. هنگامی که شخصیت خریداران را شناختید، روی اولویت ها، خواسته ها و نیازهای آنها تمرکز کنید. (به عنوان مثال، بررسی کنید که آیا اکثر افرادی که در فروشگاه شما خرید می کنند زن هستند یا مرد؟ یا چند سال دارند؟ و…)


استراتژی بازاریابی خود را مشخص کنید: پس از انجام تحقیقات بازار و شناسایی شخصیت خریداران و تجزیه و تحلیل این اطلاعات، باید استراتژی بازاریابی خود را مشخص کرده و آن را به خوبی اجرا کنید تا شاهد افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود باشید.


۲. روی پیام برند خود تمرکز کنید

پیام خود را به مشتری برسانید


ایجاد ارزش برای مخاطبان هدف بسیار مهم است. چون زود قضاوت می کنند. در واقع، یک مخاطب تنها به طور متوسط ​​15 ثانیه در صفحه شما صرف می کند. بنابراین پیام برند شما یک ارزش منحصر به فرد است که به مشتریان منتقل می شود و آنها را وادار به خرید محصول شما می کند.


هرچه پیام شما سازگارتر باشد، برند شما در کلمات، طرح‌ها، پیشنهادها یا ایده‌ها سازگارتر خواهد بود. پیام شما باید باعث ایجاد آگاهی و ایجاد اعتماد و وفاداری در بین مشتریان شما شود. در اینجا چند راه برای تمرکز بیشتر بر پیام برند خود آورده شده است.


تمرکز بر روی زمین فروش: طرح فروش متنی است که برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای انجام اقدامات خاص نوشته شده است. اینها شامل خرید یک محصول می شود. این مهم است زیرا مصرف کنندگان را متقاعد می کند که محصول یا خدمات شما را بخرند. می توانید نسخه فروش خود را در پاراگراف ایجاد کنید یا آنها را شماره گذاری کنید. یا نسخه فروش را روی یک تصویر قرار دهید. نسخه پرفروش نسخه ای است که بر نحوه استفاده کاربر نهایی از محصول یا خدمات شما تمرکز دارد.


افزودن ویدیو به صفحات فرود – افزودن ویدیو به صفحات فرود می تواند فروش شما را افزایش دهد. اطلاعات بصری سریعتر از متن است و بازدیدکنندگان وب می توانند اطلاعات ویدیوها را بهتر از خواندن متن جذب کنند.


یک پیشنهاد معتبر ارائه دهید و آن را توضیح دهید: یک پیشنهاد معتبر ارزش دقیق محصولات یا خدمات شما را نشان می دهد. شما باید به طور کامل به مشتری توضیح دهید که محصول شما چگونه مشکلات او را حل می کند، چه مزایایی دارد و چرا باید از شما خرید کند. به این ترتیب می توانید شاهد افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود باشید.


 


3. از چت زنده برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین استفاده کنید

چت زنده برای ارتباط با مشتری


چت زنده یکی از محبوب ترین کانال های ارتباط با مشتری است. بیش از دو سوم مصرف کنندگان چت زنده را به برقراری ارتباط با صاحب یک کسب و کار ترجیح می دهند. زیرا آنها مجبور نیستند منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشند. با چت زنده، علاوه بر افزایش درآمد، می توانید کاربران عادی را به مشتری تبدیل کنید.


اگر از طرفداران طراحی سایت وردپرسی هستید و سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کرده اید، می توانید از افزونه LiveChat برای انجام چت زنده استفاده کنید. استفاده از چت زنده به مشتریان کمک می‌کند تا با نمایندگان فروش در تماس باشند و راه‌حل‌های فوری را دریافت کنند که در نهایت منجر به تصمیم خرید سریع می‌شود. در زیر می توانید مزایای استفاده از چت زنده را مشاهده کنید.


تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری: چت زنده می‌تواند بازدیدکنندگان عادی وب‌سایت را به مشتریان واقعی تبدیل کند و بازده کسب و کار را به حداکثر برساند. چت زنده امکان فروش در زمان واقعی را فراهم می کند و درآمد بیشتری ایجاد می کند.


کاهش مدت چرخه فروش: برخلاف سایر کانال های ارتباطی مانند ایمیل یا تلفن، چت زنده به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار کنید و نظر او را در مورد محصولات خود سریعتر دریافت کنید و اگر باهوش هستید، هزینه های آن را کاهش دهید. فرآیند فروش نتیجه افزایش است.

4. به تجربه کاربری وب سایت خود توجه کنید

با تمرکز بر تجربه کاربر، فروش فروشگاه آنلاین را افزایش دهید


تجربه کاربری یا UX (تجربه کاربری) به نظر کاربر پس از بازدید از وب سایت اشاره دارد. به طور کلی، طراحی وب سایتی که ظاهر خوبی داشته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، عالی به نظر می رسد. در واقع بی دلیل نیست که شرکت های بزرگی مانند BMW، Apple و Nike میلیون ها دلار برای طراحی وب سایت خود هزینه می کنند. آنها می دانند که صرف این پول باعث افزایش فروش فروشگاه اینترنتی می شود. در واقع ظاهر و عملکرد وب سایت دلیل اصلی خرید کاربران آن است.


طراحی یک وب سایت با کیفیت مستلزم درک عمیق چالش هایی است که بازدیدکنندگان با آن روبرو هستند. از آنجایی که وب سایت ها به ابزاری قدرتمند برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده اند، تمرکز بر طراحی سایت با در نظر گرفتن اجزای اصلی بسیار مهم است. اینها مهمترین کارهایی هستند که باید انجام دهید تا تجربه کاربری مناسبی داشته باشید.

اگر CTA خوبی دارید اما آن را در جای نامناسبی در وب سایت خود قرار نمی دهید، بی فایده است. بنابراین مطمئن شوید که CTA اولین چیزی است که مشتری می بیند و آنها را تشویق می کند تا اقدام کنند. تصویر زیر نمونه ای از CTA را نشان می دهد.


دکمه تماس


بهبود ناوبری وب سایت: ناوبری وب سایت به حرکت بازدیدکنندگان و خزنده ها از طریق صفحات وب که از پیوندهایی تشکیل شده اند که صفحات را به هم متصل می کنند، اشاره دارد. پیمایش ساده به بازدیدکنندگان و مشتریان کمک می کند تا به راحتی اطلاعات دقیق مورد نظر خود را پیدا کنند و شانس شما را برای فروش آنلاین افزایش می دهد.


از عناوین جذاب وب سایت استفاده کنید - عناوین وب سایت کاربر شما را راهنمایی می کند و یافتن محتوا را برای آنها آسان تر می کند. سرفصل ها باید بر اساس آنچه مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند باشد تا اثربخش باشد و فروش فروشگاه آنلاین شما را افزایش دهد.


همچنین بخوانید: 16 نکته کلیدی و مهم در طراحی سایت وکالت


 


5. از هوش مصنوعی در قالب چت بات استفاده کنید

از ربات های چت برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین استفاده کنید


امروزه هوش مصنوعی به ابزاری قدرتمند برای فروشگاه های آنلاین تبدیل شده است و فرصت های گسترده ای را در اختیار آنها قرار می دهد. این ابزار که در قالب چت بات برای صاحبان مشاغل آنلاین موجود است، پشتیبانی سریع و دقیقی را در مراحل مختلف فروش ارائه می دهد.


شرکت ها برای فروش بیشتر روی ربات های چت سرمایه گذاری می کنند. ربات ها می توانند نرخ تبدیل فروش آنلاین شما را تا 30 درصد افزایش دهند که مشتریان بالقوه را جذب کنند. به عنوان مثال، با چت ربات KLM Royal Dutch Airlines، افراد می توانند تاییدیه رزرو، اعلان ورود، نقشه پرواز و به روز رسانی وضعیت پرواز را از طریق پیام رسان دریافت کنند. در زیر می توانید مهمترین اپلیکیشن های چت ربات برای افزایش فروش آنلاین را مشاهده کنید.


پردازش سفارش: غذا، پوشاک، کتاب و سایر چت‌بات‌ها برای رسیدگی به سفارش‌های آنلاین بسیار سریع هستند. از هر 5 مصرف کننده، حداقل 1 نفر به خرید کالا و خدمات از چت بات فکر می کند. بنابراین، می توانید فروش آنلاین خود را افزایش دهید.


پشتیبانی فروش را خودکار کنید: یک ربات چت می تواند به بازدیدکنندگان و مشتریان 24 ساعته پاسخ دهد، حتی زمانی که تیم فروش شما در دسترس نیست. در نتیجه رضایت بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت که می تواند شما را به اهداف فروش خود نزدیک کرده و فروش فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.


زمان‌بندی قرار ملاقات: یک ربات چت می‌تواند پس از شناسایی سرنخ‌ها (یا شخصی که واقعاً از فروشگاه شما خرید می‌کند) سرنخ‌ها (که احتمالاً از فروشگاه شما خرید می‌کنند) را به یک مشتری واقعی (کسی که واقعاً از فروشگاه شما خرید می‌کند) ارجاع دهد یا یک قرار ملاقات تعیین کند یا حتی یک جلسه با مدیر فروش.


REVE Chat مجموعه ای از ابزارهای تعامل با مشتری را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند بسیاری از جنبه های کسب و کار خود را تغییر دهید. شما می توانید این نرم افزار خدمات مشتری را به صورت رایگان امتحان کنید و به مشتریان خود ارزشی را که شایسته آن است بدهید.



6. تبلیغات برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما

با تبلیغات پولی فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید


تبلیغات راهی عالی برای ارتباط با مشتریان است. شما باید شناسایی کنید

منابع:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد