کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

مهم ترین نکات طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت ها، به خصوص اگر جدید باشند، یک تعهد بزرگ و یکی از بزرگترین ابتکارات بازاریابی و تعامل یک کسب و کار است. سایت شما هسته اصلی حضور آنلاین برند شما در فضای مجازی یا اینترنت است. هر مشتری بالقوه ای که با کسب و کار شما تماس بگیرد، در نهایت از سایت شما بازدید خواهد کرد. به همین دلیل است که طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است.

agency-brief-for-a-new-website

  

اگر شخصی در مورد نام تجاری شما از یک دوست شنید، با نماینده ای ملاقات کرد یا تجارت شما را در رسانه های اجتماعی دید، از وب سایت شما بازدید می کند تا درباره شما بیشتر بداند. و در عرض چند دقیقه پس از ورود به سایت شما، آنها به طور ناگهانی تصمیم می گیرند که آیا بر اساس علایق خود و دلیل توقف آنها با شما تجارت کنند یا خیر. اینها مهمترین نکات برای طراحی سایت بازرگانی هستند.


مهمترین نکات طراحی سایت تجاری.

گاهی اوقات شرکت ها سایت خود را با بی دقتی طراحی می کنند یا طراحی را به افرادی واگذار می کنند که هیچ تجربه قبلی ندارند. این افراد در نهایت سایت شرکت را به اشتباهات زیادی هدایت می کنند و با مشکلات فنی زیادی مواجه می شوند.


در این مقاله گام به گام مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت تجاری باید در نظر گرفته شود را آماده و ارائه کرده ایم.


مهمترین نکات طراحی سایت تجاری.

به کاربردی بودن سایت توجه کنید و از تصاویر زیاد استفاده نکنید.

ما اغلب می بینیم که شرکت ها سایت هایی را راه اندازی می کنند که به صراحت برای تأکید بر احساسات و ظاهر طراحی شده اند، در حالی که نیاز به ساختار بصری مفید کلی را نادیده می گیرند و برای نمایش تنها فعالیت های تجاری بهینه شده اند.


وب سایت شما باید خوب به نظر برسد و مفهوم برند شما را منتقل کند، باید از رنگ مناسب استفاده کند و همچنین باید به راحتی در دسترس باشد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند به راحتی و به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، احتمالاً سایت را می بندند و به جای دیگری می روند.


همچنین ببینید: بهترین طیف رنگ برای طراحی سایت.


هنگام طراحی یک وب سایت تجاری، بهتر است به سلسله مراتب محتوا، جزئیات منو و ترفندهایی که برای طراحی وب سایتی نیاز دارید فکر کنید که بازدیدکنندگان را به کلیک یا کلیک کردن دعوت و تشویق کند. برای بهترین نتایج به مرصاد وب مراجعه کنید.


از طراحی استقبال نمی کند

یک طراحی جذاب و هیجان انگیز احساسات بسیاری را ایجاد می کند، اما راه درستی نیست. برای باردار شدن در مراحل اولیه عجله نکنید.


با ارائه محتوا و جمع آوری تصاویر و فیلم ها برای سایت شروع کنید. سپس یک نقشه برای برنامه بازاریابی بین المللی خود ایجاد کنید و سایت خود را بر اساس آن طرح بسازید.


مهم نیست که چقدر روی طراحی گرافیکی سایت خود سرمایه گذاری می کنید، اگر محتوای شما ناقص یا بی ارزش باشد و تولید محتوا ناکافی باشد، در واقع طراحی شما دارای نقص است. تجربه کاربری شما آسیب خواهد دید و مشتریان خود را از دست خواهید داد. قرار دادن موضوع طرح بر محتوای سایت یکی از اشتباهاتی است که هرگز نباید مرتکب آن شوید.


مهمترین نکات طراحی سایت تجاری.

خلاقیت طراح را فعال کنید

اطمینان حاصل کنید که استراتژی کسب و کار شما بر طراحی پروژه تأثیر نمی گذارد و تیم رهبری شما آزادی ایجاد یک محصول الهام بخش را دارد. به هر حال، این واکنش احساسی بازدیدکنندگان سایت شما است که احتمالاً آنها را به مشتریان تکراری وب سایت شما تبدیل می کند.


مدیران باید در تعیین ساختارها، پیام ها، اهداف و سایر الزامات سایت مشارکت داشته باشند. اما وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، باید در طراحی رابط‌های خلاقانه و کاربرپسند به متخصصان متکی باشند.


تلاش برای کمک به طراحان، اظهار نظر بیش از حد و درگیر شدن در پروژه طراحی وب سایت می تواند وسوسه انگیز باشد. اما بیشتر اوقات به یک وب سایت غیرحرفه ای منتهی می شود. اگر طراحی را دوست ندارید، طراحان جدید را استخدام کنید. فقط در فرآیند طراحی سایت دخالت نکنید.


به نظرات مشتریان توجه کنید

متأسفانه، تجربه نشان می دهد که بازخورد مشتریان در مورد طراحی مجدد وب سایت بیش از هر چیز نادیده گرفته می شود. شما وب سایت جدید خود را برای مشتریان ایده آل خود می خواهید. مشتریان شما می توانند موفقیت وب سایت جدید شما را اندازه گیری کنند. اینها افرادی هستند که می توانند در این زمینه کمک زیادی کنند و شما باید آنها را در سایت خود مشارکت دهید.


برای اینکه مطمئن شوید طراحی سایت جدید شما بازدیدکنندگان فعلی شما را بهبود می بخشد، از مشتریان بپرسید که با آنچه در وب سایت فعلی شما دوست دارند و دوست ندارند رابطه قوی دارید تا سایت خود را بهبود ببخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد