کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

مزایای طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت طلا فروشی
درخشش محصولات جواهرات جواهرسازان و طلافروشان را تکرار می کند. طراحی سایت طلا فروشی وجواهرات و طراحی وب سایت صنایع دستی بازارهای جدیدی را برای جواهرات، جواهرات لباس و بدلیجات باز می کند. فروشندگان و سازندگان دیگر نگران نمایش نمونه کارها و ارائه محصولات گران قیمت و هنری نخواهند بود زیرا طراحی سایت طلا و جواهر از آنجایی که وب سایت شما همیشه در تمام ساعات شبانه روز برای مشتریان قابل مشاهده است. که ابتدا باید بر آن تاکید شود طراحی سایت مانند سایر مشاغل در عصر مدرن نیاز به تجربه حرفه ای دارد.

بهتر است ابتدا ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال و طراحی سایت تجاری را بدانید، سایت خود را با دید بهتری طراحی کنید.

  

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر


جواهرات رنگارنگ و گرانبها به دلیل ظاهر جذاب و جادویی و همچنین خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و طلا، به دلیل کمیاب بودن و درخشش چشم نواز، انعطاف پذیری بالا و مقاومت، از دیرباز مورد توجه بشر بوده است. به خوردگی و اکسیداسیون. . صنعت زرگری، ساخت جواهرات و فروش این گونه اشیا از دوران باستان وجود داشته و همچنان ادامه خواهد داشت.

آنچه بدیهی به نظر می رسد این است که روش های سنتی و قدیمی تامین، فروش و بازاریابی جواهرات و طلا امروزه دیگر کارساز نبوده و نیاز به راه حل های جدیدی دارد که این کار این گروه از شرکت ها در حوزه فضای اینترنت است و این فعالیت با It امکان تشکیل و ساخت وب سایت طلا و جواهرات وجود دارد. بسیاری از طلافروشان نیز ممکن است خدمات مبادله ای با خود داشته باشند. طراحی سایت صرافی الزامات خاص خود را دارد اما با کمی خلاقیت می توان این دو را با هم ترکیب کرد.

امکانات و خدمات طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی وب سایت کیمی وب با توجه به نیاز مشتریان و نوع کسب و کار از جمله فروش یا تولید زیورآلات، زیورآلات و صنایع دستی بخش های مختلفی را در طراحی سایت طلا و جوهر در نظر گرفته و پیاده سازی می کند. به طور کلی این ویژگی ها عبارتند از:

صفحه طراحی درباره ما
این بخش فعالیت ها و تجربیات حرفه ای، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فرد محصولات شما را برای کاربران شرح می دهد.

طرح بندی صفحه با ما تماس بگیرید
آدرس و شماره تماس فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه درج شده است.

طرح بندی صفحه محصول
ابتدا در این بخش، محصولات به بخش های مختلفی از جمله گردنبند، دستبند، مدال، دستبند، سنگ قیمتی، سنگ های شخصی تقسیم می شوند و در هر دسته تصاویر زیبایی از مدل های مربوط به هر کدام با اطلاعاتی از قبیل قیراط، گرمایش، مواد مورد استفاده، وزن و ... ذخیره شده و برای کاربران قابل مشاهده است. این سایت را قطعا می توان به یک سایت فروشگاهی تبدیل کرد و همچنین می توانید جواهرات را به صورت آنلاین بفروشید. چیدمان فروشگاه اینترنتی و چیدمان سایت فروشگاه نیاز به جزئیات دیگری دارد که می توانید در صفحه چیدمان سایت فروشگاه دنبال کنید.
اجرای جداول نرخ طلا و ارز.
نمودارها و نمودارهای قیمت لحظه ای و آنلاین طلا و سکه برای اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی شده است.

نمای کلی صفحه خدمات
خدمات پیش فروش و پس از فروش در این قسمت توضیح داده شده است. خدماتی از قبیل: زرگری، تعمیر زیورآلات و زرگری، انواع آبکاری و نقره کاری، کنده کاری انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

طرح بندی بخش گالری
نمونه تصاویر مدل های مختلف دستبند، گردنبند، انگشتر و ... و همچنین عکس مدل های جدید زیورآلات و مصنوعات طلا به صورت پر زرق و برق در گالری به نمایش گذاشته شده است.

طرح اخبار
درج آخرین اخبار مربوط به طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای عموم بسیار جذاب خواهد بود.

طرح بندی مقاله
مطالب آموزشی نحوه انتخاب طلا، نقره، جواهرات و روش های نظافت و روش های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی که به بررسی قیمت جواهرات و طلا در بازار می پردازد، اطلاعاتی در مورد موزه های بزرگ جواهرات در جهان معرفی می کند. طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، جواهرات و'

اهمیت ایجاد یک وب سایت برای جواهرفروشی


ایجاد سایت طلا و جواهر در واقع یک حرکت مهم و مثبت برای افزایش اعتبار شما نزد مشتریان است. اما بسیاری از طلافروشان هستند که سایتی برای کسب و کار خود طراحی نمی کنند، در واقع کمترین تاجری که قصد ایجاد سایت برای فروشگاه خود را دارند، طلافروشان هستند و دلیل آن این است که برای ارسال جواهرات به مشتریان نیاز به امنیت است. . با ارائه یک محیط امن می توانید گام بزرگی در جهت بهبود کسب و کار خود بردارید. به عبارت دیگر، یکی از مزیت های تجارت اینترنتی این است که می توانید مشتریان بیشتری از طریق اینترنت به دست آورید. این تأسیس شعبه بزرگی در فضای وسیع و جهانی اینترنت است.
موضوع دیگری که اهمیت تاثیر طراحی سایت را افزایش می دهد، ایمنی طلا و جواهرات برای فروش است. به عنوان مثال، تصور کنید که در فروش حضوری باید از باز یا بسته بودن فروشگاه کاملا مطمئن باشید. همچنین باید مراقب باشید که فروشگاه همیشه پر است تا طلای شما به سرقت نرود. اما در فروش اینترنتی مشتری فقط باید عکس طلاها را ببیند و نیازی به برقراری رابطه فیزیکی بین مشتری و طلا نیست و خطر سرقت بسیار کم است. فروشگاه اینترنتی شما 24 ساعته باز است. در روز می توانید به راحتی به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.


امکان به روز رسانی قیمت محصولات


یکی از نکات مهم در راه اندازی یک وب سایت بوتیک برای عرضه زیورآلات قیمت محصولات است. با توجه به تغییر لحظه ای قیمت طلا، قیمت تمام محصولات باید دائما به روز شود تا مشتریان شما هنگام خرید قیمت روز محصولات را ببینند. امروزه با استفاده از خدمات آنلاین در اینترنت مانند www.tgju.org، www.tala.ir و . می توانید به صورت لحظه ای قیمت طلا را در وب سایت خود مشاهده کنید. نکته مهم در اجرای آنها این است که دریافت این خدمات برای کارفرما هزینه در بر خواهد داشت و وظیفه طراحان سایت صرفاً پیاده سازی آنها در وب سایت و ارتباط با ارائه دهندگان خدمات است. در این قسمت می توانید قیمت محصولات را به صورت دستی وارد کنید و همچنین با فعال سازی خدمات دریافت آنلاین قیمت طلا قیمت ها را به صورت آنی تعیین کنید.
قسمت دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است قسمت محاسبه قیمت با استفاده از فرمول است که توسط مدیران فروشگاه به گونه ای انجام می شود که مشتری آن را بر اساس قیمت روز طلا یا جواهرات، وزن، حقوق هر یک محاسبه می کند. شغل، سود، قیمت سنگ های مورد استفاده در کار و نرخ مالیات را محاسبه می کند.

بخش گالری تصاویر و اهمیت آن در طراحی سایت طلا و جواهر


یکی از مهمترین قسمت های سایت طلافروشی قسمت گالری تصاویر است. یکی از دلایلی که این بخش را مهم می کند این است که مشتریان شما می توانند تمام کیف پول های شما را ببینند، حتی در این قسمت گزینه ای برای دسته بندی محصولات فروشگاه وجود دارد تا مشتریان شما به راحتی وارد دسته بندی و کیف پول مورد نظر خود شوند. چیزی که می خواهند انتخاب کنند و در نهایت آن را بخرند. بهترین چیزی که در این بخش باید در نظر بگیرید این است که هنگام قرار دادن تصاویر نمونه کار خود سعی کنید از همه زوایای محصول عکس بگیرید تا مشتریان تجربه خوبی از استفاده از سایت طلافروشی شما و همچنین در پایان این حرکت داشته باشند. منجر به رضایت تمامی مشتریان خود شود. به عنوان یک دسته، می توانید طلا را به زنان، مردان و کودکان تقسیم کنید. حتی حلقه های نامزدی را می توان از سایر محصولات جدا کرد. به عنوان مثال، اگر مشتری خانم باشد، مستقیماً به قسمت زنانه مراجعه می کند و پس از آن می تواند دسته بندی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کند. به عنوان مثال، اگر من یک گردنبند کالایی می خواستم، دسته بندی گردنبندها را انتخاب می کردم و پس از انتخاب گردنبند مورد نظرم، آن را خریداری می کردم.

نقش سئو در ساخت یک وب سایت طلا و جواهر


استفاده از اصول سئو یا بهینه سازی وب سایت های طلا و جواهر بسیار مهم است زیرا نه تنها بهترین شرکت طراحی سایت برای کسب و کار شما کافی نیست، بلکه باید یک سری اصول و قوانین را رعایت کنید تا سایت شما از قبل در موتورهای جستجو قرار بگیرد. مانند Google on Getting High. رتبه بندی و جذب مشتریان برای بازدید از سایت شما یکی از مهمترین جنبه های سئو یا بهینه سازی است. به عبارت دیگر یکی از نکات مهم در طراحی سایت رعایت اصول سئو است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد