کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

کیمی وب و سئو

تیم طراحی سایت و سئو کیمی وب

طراحی سایت وردپرسی ارزان و حرفه ای

وردپرس چیست؟

طراحی وب سایت وردپرس مزایای زیادی برای صاحبان مشاغل اینترنتی دارد که از جمله آنها می توان به سرعت بالا، هزینه کم و امنیت اشاره کرد. قیمت طراحی سایت وردپرس نسبت به سایت های خاص نوشته شده مناسب تر است. زیرا وردپرس مجموعه ای از کدهای PHP آماده برای استفاده است که تنها با چند کلیک اجرا می شود. وردپرس یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که طبق آمار نشان می دهد بیش از 500 میلیون وب سایت در سراسر جهان توسط آن راه اندازی و مدیریت می شوند. از آنجایی که برخی از افراد نگران امنیت سایت های وردپرسی هستند، باید بگوییم که وب سایت های بزرگی مانند نیویورک تایمز، ناسا بلاگ، دیجی کالا و ... همگی بر پایه وردپرس هستند. طراحی سایت وردپرس کار سختی نیست، فقط باید اطلاعات اولیه را داشته باشید. اگر در مورد وردپرس سوالی دارید و به دنبال پاسخ آن هستید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله به تمامی سوالات شما در مورد وردپرس و به طور کلی ساخت سایت وردپرسی پاسخ خواهیم داد.

  

چرا طراحی سایت وردپرس برای کسب و کار شما خوب است؟


برای شروع، ایده خوبی است که کمی در مورد قوس فولادی قرون وسطایی، نحوه ممنوعیت آن توسط پاپ و نحوه ارتباط آن با انتخاب وردپرس برای پروژه طراحی وب خود بیاموزید. در سال 1139، پاپ اینوسنت دوم استفاده از کمان فولادی را ممنوع کرد. تا آن زمان، ارتش ها به کمانداران ماهر، محدود و گران قیمت نیاز داشتند. با ظهور کمان فولادی، یک کشاورز ارزان قیمت و بی تجربه اکنون به اندازه یک مرد ماهر دقیق، کشنده و البته گران بود. برای پاپ، این یک امتیاز ناعادلانه بود. به همین دلیل کمان فولادی را ممنوع کرد.

وردپرس هم همینطوره در گذشته (10 سال پیش) برای راه اندازی و به روز رسانی یک وب سایت به چندین سیستم عامل و ابزار مختلف نیاز داشتیم. این کار باید توسط تکنسین های ماهر و گران قیمت انجام می شد. اما امروزه می توانید یک وب سایت جدید وردپرسی را تنها با فشار دادن یک دکمه و بدون نیاز به مهارت های فنی راه اندازی کنید.

طراحی سایت ارزان وردپرسی به همین جا ختم نمی شود. بهترین و ساده ترین روش ها برای سئو، توسعه طراحی، سفارشی سازی، فرانت اند و ... با وردپرس ادغام شده اند.

البته هنوز بسیاری از مزایای وردپرس برای کاربران نامشخص است. در این مقاله سعی شده است مزایا و محدودیت های استفاده از وردپرس مورد بحث قرار گیرد.


وردپرس چیست؟

مقدمه: آیا نرم افزار طراحی وب وردپرس است؟
وردپرس یک CMS منبع باز است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی به روز رسانی و اصلاح کنید. هنگامی که وب سایت ها اختراع شدند، هر صفحه به عنوان یک صفحه HTML جداگانه در یک پوشه وجود داشت. به عنوان مثال، اگر می خواستید یک لینک یا عنوان را در منوی سایت تغییر دهید، به معنای واقعی کلمه باید به صفحات جداگانه سایت رفته و عنوان را به صورت دستی تغییر دهید. وقتی یک وب سایت 1000 صفحه ای داشته باشید، شرم آور است. فرض کنید عنوان "پروژه های ما" در منو باید به "پروژه های در حال انجام" تغییر کند. 1000 صفحه وب باید باز و ویرایش می شد.

CMS به شما این امکان را می دهد که هر یک از عنوان های منو را یک بار تغییر دهید و تغییر مورد نظر در تمام صفحات وب سایت اعمال می شود.

CMS چیست؟
CMS مخفف Content Management System است. همانطور که از نام آن پیداست، سیستمی برای مدیریت محتوای شما. CMS اساساً نرم افزاری است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون نیاز به دانستن کد به روز رسانی و اصلاح کنید.
 متن باز به چه معناست؟
به طور کلی نرم افزار به دو صورت به مشتری تحویل داده می شود.

منبع بسته
کدباز
متن باز، متن باز یا متن باز به این معنی است که هنگام ساخت سایت با وردپرس، برای هر نوع ویرایش، سفارشی سازی و افزودن کد سفارشی به کد برنامه دسترسی دارید. البته این به روز رسانی نیاز به دانش فنی برنامه نویسی دارد. یک مثال خوب از منبع باز، نرم افزار شبکه اجتماعی تلگرام است. تا به امروز نسخه های زیادی با حروف مختلف تلگرام منتشر شده است که هر کدام به نوعی شخصی سازی شده اند.

بیش از 10000 توسعه دهنده در سراسر جهان برای بهبود وردپرس کار می کنند. این بدان معناست که داشتن و استفاده از وردپرس به دلخواه شما رایگان است.
آیا می توانم از وردپرس در دامنه خود استفاده کنم؟
آره! می توانید یک دامنه برای خود ثبت کنید و یک CMS وردپرس را روی آن نصب کنید و یک سایت وردپرسی طراحی کنید.

خدمات طراحی سایت وردپرس چیست؟


عوامل مختلفی در هنگام استخدام یک طراح وب وردپرس دخیل هستند. به عنوان مثال شما یک قالب آماده خریداری می کنید و طراح آن را نصب می کند و رنگ های قالب را با توجه به رنگ لوگو و در واقع رنگ سازمان شما مطابقت می دهد. یا باید یک قالب کاملا حرفه ای، شخصی و اختصاصی برای خود طراحی کنید. این عوامل بر استخدام یک طراح سایت وردپرس تاثیر می گذارد. موارد مختلف از نظر قیمت، زمان بندی، کیفیت و غیره به شدت بر محدوده پروژه شما تأثیر می گذارد.
نکته کلیدی برای درک تفاوت بین یک وب سایت و قالب وردپرس سفارشی و استفاده از یک قالب آماده است.

تفاوت بین قالب آماده برای استفاده وردپرس و قالب اختصاصی وردپرس چیست؟
اول از همه باید بدانید که همه وب سایت ها از یک قالب منحصر به فرد استفاده می کنند. حتی سایت های اختصاصی وردپرس. هر قالب مجموعه ای از دستورالعمل های خاص برای ایجاد یک وب سایت خاص است. بنابراین موضوع اصلی در اینجا کلمه "آماده" است. مدل های آماده

مثال زیر را در نظر بگیرید.

شما به یک پیراهن نیاز دارید. کاری که انجام می دهید: تی شرت های آماده را به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

یک تی شرت خاص با پارچه و طرح خاص می خواهید. کاری که انجام می دهید: یک خیاط خوب پیدا کنید، طرح خود را برای یک خیاط توضیح دهید، در مورد خرید پارچه های باکیفیت مشاوره بگیرید و ... در نهایت شما تی شرت خود را آماده کرده اید.

البته این دو روش از نظر زمان تحویل و هزینه کاملا متفاوت خواهند بود.

این یک قالب آماده و یک قالب اختصاصی وردپرس می باشد. ابتدا باید از شرکت طراحی سایت وردپرسی خود بپرسید که آیا از قالب آماده وردپرس استفاده می کنند یا از قالب سفارشی.

محدودیت های ساخت سایت وردپرس چیست؟


آیا ایجاد سایت وردپرس محدودیتی دارد؟ صد در صد! در زیر به بسیاری از مزایا و معایب اشاره کرده ایم. نکته ای که در این بخش باید به آن توجه کرد این است که اکثر محدودیت های وردپرس متعلق به وردپرس نیست، بلکه متعلق به توسعه دهنده ای است که شما با آن کار می کنید. در نهایت وب سایت یک وب سایت است. همه آنها از یک کد اصلی CSS، HTML، جاوا اسکریپت و php استفاده می کنند. وردپرس تفاوتی ندارد. وردپرس از کدهای زیادی استفاده می کند، درست مانند فیس بوک و برخی از بهترین وب سایت های دیگر در وب. اگر شما یک طراح سایت وردپرسی خوب دارید، می توان به اکثر ویژگی هایی که به دنبال آن هستید دست یافت.

آیا وب سایت های وردپرسی واکنش گرا هستند؟


بستگی به فرمتی دارد که استفاده می کنید. تمام قالب های آماده برای استفاده واکنش گرا هستند. اما قالب های سفارشی نیز باید واکنش گرا باشند. زیرا بیشتر مخاطبان شما با موبایل و تبلت در اینترنت به دنبال برآوردن نیازهای خود هستند. بنابراین هنگام تحویل پروژه از طراح حتماً ریسپانسیو بودن آن را بررسی کنید.
مزایا و معایب طراحی سایت وردپرسی
همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر محدودیت های وردپرس برای طراح سایت وردپرسی که استخدام می کنید اعمال می شود. وقتی اکثر مردم در مورد محدودیت های وردپرس صحبت می کنند، بیشتر به قالب های وردپرس خارج از جعبه اشاره می کنند. البته توسعه و ترویج برخی از این مدل ها دشوار و غیرممکن است.

مزایای طراحی سایت وردپرسی


آسان برای استفاده
کار با وردپرس به قدری آسان و ساده است که می توانید وب سایت خود را بدون هیچ دانش فنی و کدنویسی به روز کنید. حتی اگر روی مدیریت وب سایت تمرکز کنید، با آموزش اولیه اینترنت به یک مدیر خبره تبدیل خواهید شد.

متن باز
هنگامی که یک سایت وردپرس دارید، نیازی به پرداخت هزینه برای هسته وردپرس ندارید.

گسترش جهانی
بیش از 33 درصد از وب سایت ها در وب روی وردپرس اجرا می شوند. این بدان معناست که میلیون ها کاربر از آن استقبال خوبی کرده اند. از طرفی با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که از وردپرس استفاده می کنند، دریافت وردپرس بسیار آسان شده است. من در ایران مشکل یا نیازی دارم، شخص دیگری در بریتانیا به این مشکل پرداخته و راه حل را در پستی به اشتراک گذاشته است. دیگر مجبور نیستید به مسیر برگردید و با آزمون و خطا پاسخ بگیرید. شخصی قبل از شما با این مشکل برخورد کرده و آن را حل کرده است.

برای سئو عالی است
وردپرس به راحتی سئو می شود. تمامی قوانین سئو را می توان در داشبورد وردپرس پیاده سازی کرد. افزونه های فوق العاده حرفه ای برای سئو وردپرس طراحی شده اند که همیشه در حال به روز رسانی هستند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد